förbannat, jävlar åååhh

Bild på mig från i lördags, klänning från sportshoppen. 

Förbannade jävla moped! Bilr galen!! Nu funkar den knappt längre, kommer en liten bit på vägen och sen bara, dör den!? Idag kunde jag knappt komma iväg på den så jag vägrade jag köra till jobbet om den skulle stanna mitt på vägen. Pappa körde mig tillslut men frågan är hur det kommer gå framöver? Utan moped så kommer jag inte till jobbet. Fan också att den ska börja krongla! Orkar inte... 
Är iallafall ledig imorgon i brist på lösningar till problemet. På Torsdag med förmodar jag. Sen på fredag jobbar jag hela dagen. 

Nu; vara med min granne Martina, och komma på bättre tankar en stund. Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0