den bästa tiden på året

Bild på mig från förra helgen.
 

Åh vad jag älskar juli månad. Det är nu det är riktigt sommar! Folk har semester, man ses med vänner och släkt, veckorna är fullbokade av roliga saker, solen har vart ostörd av moln i flera veckor (iallafall den här sommaren), men har blivit brun, det är alltid varmt, dygnet runt! Även vattnet. Åh man njuter verkligen under denna månad! Tråkigt bara att den snart är slut.. Men! Än har vi tid kvar av sommaren! Även fast jag aldrig skulle velat att den tog slut. Känns som det är så mycket kvar jag inte har gjort som jag vill! Och så lite tid... Skolböckerna kommer snart att ligga över en, paniken smyger sig redan på... Men njuter av sommaren, det gör jag! 

Nu; 
Ta moppen över till en vän. För att jag kan, för att jag inte kommer frysa på vägen dit och för att jag vill!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0