dåliga dagar.

Hej på er igen. Sommarlovet rullar på, händer fortfarande lika lite, ligger mest hemma och gömmer mig framför filmer, om jag inte är på jobbet. Igår var jag förresten på Bullargården mesta tiden utav dagen, hjälpte till med att sälja korv på en Rocka Billy konsert som var där igår kväll. Det var roligt att träffa lite folk, även fast jag helst inte visar mig ute numera. 
Idag har jag legat inne på mitt rum under täcket hela dagen, kollat på film och sovit. Så himla trött på allting! Mitt ansikte ser förjävligt ut, det gör ont som satan, nu har jag även en svullen käke som värker och gär ont, jag kan inte äta ordenkligt heller för jag har stora sår i båda mungiperna som svider så jag snart blir galen. ingenting fungerar!! Jag hittar ingenting att vara glad för? Ingenting att se fram emot. Orkar inte ta tag i ett skit och vill bara låsa in mig här och aldrig behöva komma ut igen! Ingenting går med framsteg. Jag ser ingen mening i nånting just nu faktiskt. 
Orkar inte med detta!!!! FAN. Fan ta allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0