vill du gå med mig så får du det, men du vände och gick tillbaka.

Bilder tagna på jul, på Älgemon.

Sitter just nu på en engelska lektion. Läraren är ute och ingen gör något vettigt alls här inne, så jag har ju tid att uppdatera lite. Sitter här men ångest och panik, har ett stort media prov om mindre än en timme. Satt sex timmar utan stopp igår kväll och bara läste och läste. Så kan jag inte grejerna nu vet jag inte vad jag gör. Är riktigt nervös. Sen är jag nästan mer nervös över matte provet imorgon. Ska plugga här i skolan på studiepass när vi slutat idag. Och kvällen kommer väll endast bestå av pluggande och pluggande i panik. Orkar inte detta!! Och nästa vecka har jag ett histpria prov som är störren än något jag någonsin upplevt! Vill bara försvinna dom här veckorna haha... Studerande är inte min grej just nu. 
Ja annars har veckan inte vart något särskillt. Har bara pluggat känns de som. Inget roligt liv att skriva om! 
Men det possetiva är ju att om jag hade bott hemma nu, hade jag aldrig hunnit med att plugga såhär mycket. Så de är ju bra att jag har mer tid till detta. Hoppas det också ger bättre resultat. Den här engelska lektionen visar dock motsattsen till goda resultat. 
Och mitt i allt detta är jag tvungen att krossa mitt eget hjärta. Och välja bort det ända jag ville ha. och önskat mig så länge. 

Skriver igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0