lite mobil bilder.

Bilder tagna med min mobil den senaste veckan.
Ja jag tänkte att jag lite spontant lägger upp lite bilder som hamnat i kamera albumet på mobilen den senaste veckan för er. Överst är en bild på solnedgången från bilen och den andra från ett av aööa mina mysika varma bad nu i vinter. Ffryser nästn hela tiden så det bli många varma bad. Sen på andra raden är det först jag precis nyårsfirandet. Som ni kanske ser så har mitt hår blivigt väldigt svart... Jag och mamma fick för oss två timmar innan vi skulle åka att jag skulle tona håret. Jag skulle få de mörkbrunt men... Jag ser inget mörkbrunt i mitt hår! Det blev kol svart... Men jaja! Sen den fjärde bilden är på mina fest glade vänner strax innantolvslaget på nyårsnatten! Galet kul var det. På sista raden är fört en till bild från nyårs äventyret. Mitt bland alla människor så hittade jag ju två otroligt saknade kusiner! Sjukt kul att träffa dom där. Dansade loss och hade kul med dom! Och sen sista bilden som är tagen idag lite snabbt i lägenheten. Vi fick nyklarna igår som tur var så nu är det fullt upp! Är där varje dag och grejar. Idag kördes säng och imorgon är det soffa. Börjar likana nånting iallafall. 

Det var det jag hade att bjuda på. Hoppas ni får en bra helg. Vila ur er ordenkligt! Många av er kanske börjar vardags livet nu till veckan? Då är jag isåfall och med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0