Life by tumblr

My tumblr, fannyyeah.tumblr.com
Ville bara tipsa lite om min Tumblr, eller ja Tumblr som helhet också för den delen. Det är här jag hänger om dagarna kan man säga. Haft den här Tumbler runt ett år kanske eller något sånt. Tumbler går ut på att man reblogar andras bilder och även lägger upp egna bilder. Dom kan föreställa precis vad som helst! Själv består väll den största delan av min sida av reblogade bilder, men visst lägger jag upp egna också! En av bilderna som är med ovan har jag tagit och skrivigt på bland annat. Det som syns över här är då min Tumblr sida, så klickar ni er fram till fannyyeah.tumblr.com så kommer ni dit!
Tumblr är en frihet för mig, men kan rebloga bilder som beskriver hur man mår, texter så beskriver hur man känner lite grann. Man kan vara sig själv! Det är på något vis lite mystisk, att lägga upp massor av bilder som kanske beskriver en själv, eler som man bara tycker är snygga eller fina. Eller så kanske dom beskrver hur man skulle velat leva, Tumblr beskriver många gånger ens drömvärld. Man behöver ju inte säga vad bilderna betyder heller. Det kan vara som en slags dagbok utan en massa text. 

Tumblr är som en frihet i bildform för mig, Tumblr är som en egen liten värld.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0