jag vet hur ont det gör när hoppet dör.

Morning photo by me.
Klockan är tre, det är lördag, jag sitter i soffan och kollar på film med mamma. Lite som en lördag brukar se ut.
Ikväll blir det räkor och imorgon åker jag in till stan igen. Pappa och jag ska förbi Torp och inhandla lite saker som jag måste ha och sen börjar en ny vecka igen. Har även fått hem mitt modem så nu kommer jag kunna använda internet i lägenheten, väldigt skönt! 

Det är skönt att vara hemma i Bullaren, men det är nästan skönare i stan... Här finns alla problem som funnits så länge. Man påminns så lätt och det är som jag lever i dimman jag gjorde hela hösten. I stan är allting nytt och det finns inget som får mig att inte vilja vara där, det är inte som här hemma. I stan är det som att jag är på semester ungifär. Jag behöver inte tänka på problemen och mina förluster som finns i Bullarn. Dock den sista förlusten finns i mina tankar hela tiden. Jag drömmer om det varje natt, och tänker på det hela dagarna. Nätterna tar kol på mig. Jag vill bara att de ska ta ett slut!
Men det är väldigt skönt att träffa familjen igen iallafall! Speciellt mamma. 

Hoppas eran helg är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0