innan du dör kommer du att förstå.

Bilder tagna av mig i mitten av oktober förra året.
Ja nu har jag äntligen tid att klicka in ett litet inlägg. Har vart fullt upp hela veckan nu. Och har ju som sagt inget internet i lägenheten än, men det kommer! Och då kommer även uppdateringen. Men just nu, får jag göra det på skoltid. 
Första dagarna i lägenheten har gått bra! Jag har fått ordning på saker, kunnat sova gott i min loftsäng och njutit av att leva på egen hand. Jag kommer trivas som fisken i vattnet, tro mig. 
Har även hälsat på mamma på sjukhuset. Både i tisdags och igår. Det är.. Svårt, och jobbigt. Även fast jag inte vill visa det så gör det ont att se henne där, sådär, proppad med starka mediciner, med ögen som inte riktigt kan se mig av huvudvärk och hennes kropp som bara skriker av smärta.  Det är svårt, så jävla hemskt jobbigt! Men dom säger att hon ska ta en dag i taget, att vi ska ta en dag i taget. Vi kommer klara detta, vi kommer klara den här tiden som väntar oss, tillsammans! Det kommer gå, det kommer gå över. Men det kommer vara svårt och jobbigt. 
Vi hoppas att hon kommer hem innan helgen, hon ska kunna gå försiktigt med kryckor på sjukhuset innan hon får komma hem. Men ju längre hon är där och får mesta, bästa möjliga hjälp, desto bättre antar jag. 
En dag i taget.
 
Nu ska jag fortsätta plugga media, vi har prov om en vecka och nervositeten smyger sig på, dags att ta tag i den antar jag... 
Jag skriver nog imorgon igen när jag kommit hem till Bullaren. Har tagit några bilder i lägenheten som jag ska dela med mig av, så nu har ni något att se fram emot! Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0