inget är magiskt, och det är så tragiskt.

Photo on me by me yesturday

Godmorgon onsdag. Ja idag är dagen! Om några timmar sitter jag med historia provet framför mig. Satt uppe och pluggade efter 01.30 och HOPPAS jag kan allt nu! Känns som jag har koll på läget iallafall. Men man kan ju inte mer än vara nervös ändå... Tänkte iallafall på lite annat imorgon, gick och tog en mysik och lång ficka med saknade Frida och även Jonas, riktigt trevligt! Sen gick jag även och införskaffade mig en UDERBAR halsduk som jag får visa er. Gosi gos! 
Nu ska jag göra mig iordning och läsa på lite innan jag går till skolan för en lektion med estetisk kommunikation och efter de detta mumsiga prov.... 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0