I just want to disappear until it doesn't hurt anymore

Bilder från Tumblr. 
Hej på er. Nu är det måndag igen och ny vecka. Helgen är över och den tog slut alldes för fort. Fick iallfall träffa några vänner som jag inte sätt på länge. Kvällen började bra, sen kom en liten överrasking som inte ledde till något annat än ett dåligt slut. Kvällen slutade mindre bra och jag undrar vart hjärtat tog vägen hos vissa? att bry sig om andra ligger tydligen i först hos alla. Allt det jag drömt mardrömmar om så länge nu gick i verklighet på en och samma kväll, men mian drömmar om den där magiska prinsen tycks ha glömmts bort och gått förlorade.  Och här sitter jag kvar med tankar som plågar så enormt, med drömmar som föralltid kommer förbli en smärtsam bild av det ouppnåliga som gör sig påmind mest hela tiden. 
Verkligheten är iblend det grymmaste, smärtsammaste vi kan mötas mot.

Till något annat. Nu är det ny vecka, lite mer annorlunda än vanligt lyckligt nog. På onsdag redan så åker jag hem från stan och på torsdag bär det av en bit uppåt i landet för en hel-helg med träning i form av längdskid-åkning. Det är bara en månad kvar till tjejvasan och min träning kan man säga är i botten! Så jag är tvungen att suga ut varända kraft ur min kropp på träning i helgen. 
Det kommer bli skönt att komma bort, få tänka på annat och att få komma ut i naturen på skidorna. Träningsvärken kommer förmodligen höra till. 

För övrigt ligger jag just nu här i soffan med begränsad rörlighet efter ett kettlebells pass på gymmet förut. Känslan är skön och det känns som den kommer återkomma innom några dagar? 
Nu ska jag snart klättre upp i min loftsäng, sätta på en film och vänta på att sömnen ska omfamna mig. 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0