home is a place where you feel safe

Bilder på från mya lilla lya inne i stan.

Ja här kommer dom! Bilderna på min nya lilla lya, menar verkligen lilla! Det är som ni ser ett rum. Nu syns inte kokvrån men den finns där inbygg i en vägg ;) Sen är det en liten toalett och hall. Det räcker gott och väl för mig.
Nu har jag ju som ni ser inte så mycket små saker än, mest bara möbler. Men jag ska allt springa runt och shoppa in fina saker! Först på listan tror jag att tavlor eller något liknande att ha på väggen kommer. Ser riktigt tomt ut... Sen ska jag under loft-sängen ha en garderob, som man kan gå in i då. Så de blir en bra stor garderob! Precis vad jag behöver :) Så det är väll de som står först på tur. Och massa fina mysiga små saker. Så kul att kunna inreda hur man vill! 
Nu ska jag ta och äta årets första semla. Mummsigt värre. Sen ska jag nog bara ta det lugnt ikväll. 

Kommentarer
Postat av: jenny

åh vad fint du har det hjärtat!! <3

Svar: Åh taack :D du måste kommaa snart! :D <3
fanny älgemon

2013-01-12 @ 19:32:15
URL: http://nattstad.se/jennyjohanssonn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0