höjer volymen

foton av mig vinterlandskap.
 

Gott nytt år på er alla! Hoppas ni firade riält inatt och hade de så bra som man ska ha en sådan natt. Själv firade jag in det nya året här i Bullaren. Först fin middag hos farfar, sen hemma-fest hos en vän, jätte kul vare! många fina människor :) Sen drog vi alla vidare till Crusaders som är en fest lokal en liten bit bort. Där vi drog igång ordenkligt! Ett riält kalasande var det där! Också fruktansvärt roligt :) Dansade klackarna genom golvet och njöt ordenkligt. Fick även träffa två otroligt saknade kusiner mitt i vimlet! Väldigt trevligt att äntligen få träffa dom efter mer än ett år! :) Men, alla fester har ju något ont med sig. Även denna! Och var nog inte så jätte uppåt i slutet. Men jaja! Året är infirat och nu är det bara att LEVA så bra man kan under året :) Första dagen var väll sådär... Huvudvärken tar kol på mig... Men snart är det middag med ännu fler saknade kusiner hemma hos farmor så då sprids det leende :) 

Jag kan faktiskt inte säga att 2012 var ett så bra år. Det jag fick ut av 2012 som jag ska ändra på under detta nya år är att GÅ IVDARE, gå bort från sånt man egentligen inte mår bra av. Och leta efter något bättre. Ja, det får bli som nått slags nyårslöfte. Jag ska släppa taget av sånt som bara har dåligt med sig. Det har jag hela 2012 som bevis på. 

Det var detta jag skulle dela med mig av idag tänkte jag. Och som sagt, gott nytt år! Ta hand om er under året, gör nya saker, spännande saker! Lev fullt ut och föd nya möjligheter. Världen är platsen där man lever och det finns inga gränser ni inte får pasera.

Kommentarer
Postat av: Jenny

2013 ska bli vårat år. Älskar dig vännen!! <3

2013-01-01 @ 16:23:28
URL: http://nattstad.se/jennyjohanssonn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0