en dröm kan vara det finaste man har

Random photos on me from the summer.

Ja nu är det fredag igen! Veckan har gått fort tycker jag. Hade ju som sagt historia provet i onsdags och guuuud va skönt att ha de gjort!! Nu hoppas jag det dröjer till nästa prov... 
Och när provet nu änkligen var klart så unnade jag mig en tjejkväll här hos mig igår med tjejerna jag knappt träffar längre! Innan jul träffade jag dom iallafall två ggr per dag, nu som mest sällan en gång i veckan... Fy vad jag inte gillar det!! På det viset så saknar man ju pendligen... Myset på tåget liksom. MEN! Vi hade en toppen kväll iallafall :) Och nu gick dom precis här ifrån till skolan. Jag där emot har sovmorgon idag och börjar inte fören 09.40 och sen kan jag gå hem strax efter tio och sen har jag 15-30 minuters lektion vid halv ett och sen börjar jag inte fören två... Kul dag! KUL! Så får se hur jag gör..! Går nog hem efter tio till halv ett iallafall. 

Sen ska jag ju hem till Bullarn igen är tanken! Så blir väll mys middag med familjen kanske eller något sånt, skönt att komma hem igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0