det var här jag föddes, här jag växte upp

Bilder tagna av mig
 
Tänkte visa några mysiga bilder jag tog igår när min fmilj tillsammans med mina kusiner från Sundsvall och farfar var ute i skogen och grillade korv. Det var riktigt mysigt! Jag har saknat att vara mitt ute i skogen. Är nästan aldrig det. Är bara hemma instäng i huset eller så är jag på vägen påväg någonstans. 
När jag och mina bröder var mindre så brukade pappa ta med oss ut i skogen på expedition som han sa att det var. Vi gick i skogen till olika vindskydd där vi grillade korv och utforskade skogen. På sommrarna kunde vi åka ut och padla till små öar och på vintern körde vi spark eller åkte skidor på isen till olika ställen. Bullarn är stort och skogen är så fantastisk! Det är bara så synd att jag aldrig riktigt vistas riktigt i den längre. Den är ju trots allt överallt runt omkring mig.
Vi hade iallafall en trevlig eftermiddag i skogen jag, min familj och mina saknade kusiner. Och imorgon åker dom tillbaka till Sundsvall. Och med otur så ses vi inte igen fören till sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0