and you let her go

En lite gamal bild.
Nu är jag inne i stan igen. Jag och pappa var på torp på inhanlade lite saker också. Väldigt fina saker blev det! Handlade även upp inflyttningspengarna jag fick av mormor ocg morfar. Blev väldgt mysiga saker från Indiska som jag får visa er någon dag! 
Sen fixade pappa iordning med garderob under min säng också. Super fint och det vlev precis som jag ville! Nu saknas bara något sorts drapperi så de verkligen blir som en walk in closet, riktigt fränt! 

Nu sitter jag i soffan och äter varma mackor, dricker choklad och kollar på en bra film. Myst till det mad massor av tända ljus och inviger mina nya lyktor och annat jag köpte idag, super fint! 
Imorgon vänta skola och massor av plugg. Har ett jätte stort historia prov på onsdag som jag har riktig panik över!! Skulle nog pluggat ikväll men efter kvällens bestyr så är jag riktigt trött. För börja panik plugga imorgon... 

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0