-

bild från Tumblr

Nu har mamma kommit hem äntligen. Och det känns skönt att ha henne hemma. Att se henne kunna röra sig iallafall. Nu är hon faktiskt uppe och går lite. Det som drabbar mig mest är att hon kommer att sova på mitt rum eftersom att hon inte kan gå upp för trappan till hennes säng. Men det kommer funka, skulle ju vart svårare om jag skulle vara hemma hela veckorna, nu är jag ju bara hemma på helgen faktiskt. 

Ja annars händer det inte så mycket. Skulle på fest ikväll, hade verkligen sett fram emot att gå! Mycket trevliga folk skulle komma. Eller var det kanske bara förr som dom var trevliga? För nu idag så fick jag reda på att jag inte fick komma, för att en av killarna som är värld för denna fest inte fick komma på min fest som jag hade för en månad sedan. Jag vet inte om jag skrivit om den? Kanske jag har gjort... Den spårade ur iallafall. Jag ville inte bjuda många och gjorde även inte det. Väligt många har blivit arga på mig för att dom inte blev bjudna. Och dom är fortfarande arga... Jag klara inte av det. Jag gör det inte. Känns som allting är mitt fel, att jag är en hemskt människa!! Men dom få som jag bjöd och som kom försötrde ju också mitt hus totalt. 
Vilka kan man verkligen lita på? Kan man lite på någon alls längre? Jag hatar detta, så brutalt... 

Men ja jag har en hemma kväll framför mig iallafall. Får väll kolla på film och göra det till det bästa möjliga. 
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0