work out

Photos from We Heart It

God kväll på er. Hoppas ni mår bra i februari vädret. Fy så trist det är! Blir galen. Men idag fick jag iallafall lite possetiv energi, dagen har faktiskt vart riktigt bra om jag får säga det. I skolan gick det bra, jag hade hand om en skugga idag och det verkar som att hon fastnat helt och fast för Media. Roligt! Har fått mycket gjort på lektionerna också (kan vara att alla mina tre knasiga vänner vart sjuka både idag och igår. Hmm konstigt att jag jobbar så bra när ingen av dom är i skolan?) . Sen efter skolan så gick jag hem, slutade vid två så jag satte på tven och degade lite. Sen kom mormor och morfar över en sväng och lämnade en lampa, några grymt coola knivar i färgglada färger som jag får visa er! Och såklart två semlor som om det andra inte var nog ;) Alltid lika kul att träffa mormor och morfar! Efter lite små prat och två stora hejdå kramar så gick jag ner och mötte Ebba vid affären, vi köpte lite käk sen stack vi hem till mig och åt oss stora som hus på mat! Och som om de inte räckte så tryckte vi i oss varsin semla också, guud va gott de var! Och guud va mätta vi var! 
Sen sprang vi raskt till gymmet och körde 30 min spinning med Chatrine och Josephine. Första gångenn för mig, men absolut inte sista! Har ju två prova på veckor på gymmet nu, och jag trivs som fisken i vattnet! Ett jätte bra gym. Och det ligger bara två minuter bort så hur bättre kan de bli? 
Mina två provar veckor tar slut imorgon men jag tror jag fixar medlemskap på söndag så jag kan träna vidare. Guuud vad jag saknat det! Det var längesen jag gymmade, tiden har inte riktigt räckt till... Men nu har jag mera tid och massor av energi! Är så himla kul att få gymma igen. Och idag fick jag även smaka på själva gymmet med utanför pass-rummet. Jag, Ebba och Josephine körde igenom kroppen med styrkeövningar och maskiner efter spinning passet. Riktigt kul, och jag är riktigt taggad för att få gå dit hur många gånger i veckan som jag vill! 

Jag ser fram emot att få börja träna igen och bygga upp en stark och bättre kropp! 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0