vi höjde glasen gemensamt med musiken och skratten följde alltid med

Bild från i sommrans, en grym kväll som så många andra!
 

Åh vad jag saknar den sommaren, vill ha den tillbaka. Bilden ovan är tagen på en av alla sjukt grymma nätter med grymma människor! Så roligt vi hade det. Men nu är allting så annorlunda, allting och alla. Ingenting är som det var, ingenting är kul som det var då. Ingen och inget är som det var. Jag sörjer det förgångna, ingenting är givet nu, ingenting är roligt som då, alla har förändrats så sen då. 

Lovet rullar på, händer absolut ingenting. Ligger i soffan och kollar på film hela dagarna, börjar verkligen tröttna! Nånting får gärna hända här, typ nu helst.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det var verkligen en rolig kväll, hur tokig jag än ser ut där på bilden. Och givande var den med! Jag saknar också gamla tiderna ibland, men jag tror att man alltid ska blicka framåt. Man vet aldrig vad som väntar..!
<3

Svar: Ja det var jätte roligt! Och väldigt saknat. Men det är som du säger, man ska ju faktiskt blicka framåt. Massa kramar! <3
fanny älgemon

2013-02-20 @ 20:03:20
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0