underbart är kort och långt bort.

Bilder från helgen.
Ja här kommer bilderna jag lovde er att lägga upp som jag tog i helgen. Visst är det fantastisk fint? Utsikten är oslagbar! Heelt underbart! Tråkigt att man inte kan stanna längre. 
Sitter just nu med en ost-macka och ett glas juice framför tven och väntar på Jhon Blund. Vill verkligen kunna sova normalt igen! Just nu lägger jag mig sent för att om jag lögger mig sent så är jag tröttare och då kanske jag kan sova oavbrutet tills jag ska upp imorgon, vet inte om de funkar men jag är inte särklilt trtt på dagarna iallafall så de spelar ju ingen roll. Men jag saknar känslan av att det ska bli SKÖNT att gå och lägga sig, som de var förr. Nu är det inte alls skönt och jag tänker bara på drömmarna jag kommer drömma och hur jag kommer vakna hela tiden och tvinga mig att somna om. 
Nej nu får det räcka för den här måndagen. Om en vecka är den här igen. Dags att borsta tänderna och göra sig redo för natten. 
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0