that sweater

me by me

Nu är jag inne i lägenheten igen, in i vardagen igen imorgon. Hela familjen åkte ju in ikväll, så att grejerna som stog hemma skulle kunna komma in. En ny hylla på toaletten, två hyllor att ha på väggen, draperi under sängen och några tavlor. Plus några saker vi införskaffade på Torp på vägen in. Lite uppdateringen och jag är nöjd! Grejerna är på plats och nu har jag även städat hela lägenheten från topp till tå. Så nu har jag myst till det med ljus och ska snart göra toast och äta framför en himlans bra serie. Mys mys. Skulle vara lite mysigar om man inte var ensam kanske men... Och i veckan är det alla hjärtans dag också, fy.. 

Tröjan jag har på mig är jätte speiell för mig. Min mormor stickade den till min mamma för 30 år seden! När mamma var ungifär 13 år gammal. Mormor gjorde en till var och en i familjen i olika färger. Mamma hade först en rosa som hon slet ut och fick då denna, men efter att hon blev kallad norsken när hon bar den ville hon inte längre ha den, och där blev den kvar. Enda tills jag fick pröva den och blev förälskad! Nu bär jag den efter 30 år och älskar den! Favoriten :)


Nu ska jag göra toast och mysa ner mig under en film, ha en bra kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0