that old

Kollade igenom mitt album för webbcameran och hitta bland annat dessa bilder
 
Hej på er. Hoppas ni alla har det bra, vissa kanske har sopertlov? Själv har jag det nästa vecka.Ska bli skönt! Och för er som jobbar och inte har lov, kämpa på! 
Idag är det onsdag och halv veckan har rusat förbi. Själv har jag inte gjort så mycket viktigt. Bara vart i skolan,där vi i princip bara jobbar med FN grejer just nu. För på fredag ska vi ha FN rollspel. Lite svårt att förklara vad det innebär men vi ska försöka spela upp ett FN möte där vi ska försöka komma överens om hur vi ska stoppa inbördeskriget i Syrien. Detta är inte alls mitt ämne men jag känner mig iallafall påläst, den stora dagen är ju snart här..
Annars har inte mycket hänt. Jag hämtade min mobil igår efter att den vart på lagning, gud så skönt med en iphone igen! Lånemobilen var en HTC, den och jag kom inget vidare bra överens... 

Imorgon är det alla hjärtans dag, en jobbig dag om ni frågar mig... Har man ingen att vara med är den väldogt världelös och sorglig.. Men! Jag kommer nog överleva.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det känns som flera år sedan...

Svar: Ja de känns som det var jätte längesen verkligen...
Fanny Älgemon

2013-02-22 @ 12:19:16
URL: http://amandaagranqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0