sömnlösa nätter fulla av drömmar

Old pic

Nu har jag kommit till Lägenheten. Helgen är över och jag är hemma. Blev tyvärr inte lika mycket träning som jag ville.. Fick jätte skoskav på båda fötterna med sprukna vatten blåsor, onda sår och sånt skönt... Så det blev bara en mil för mig på lördag förmiddagen. Så jag fick sitta hemma i stugan resten. Och den milen blev det sista för mig. Hoppas bara att såren på fötterna läker fort så jag kan träna någonting mer innan tjejvasan som bara är om tre ynka veckor. Fyy på de! 
Men det är skönt att vara hemma. Och att få komma till lägenheten var väldigt skönt fktiskt. Sitter och kollar på film, skrivit lite dagbok och snart ska jag lägga mig och försöka sova. Mina nätter har blivigt jobbiga.. Förr sov jag hur länge som helst och hur bra som helst utan några som helst problem. Nu vaknar jag flera gånger varje natt, oftast helt svettig och nästan alltid av en dröm. Mardrömmar.. Jag bilr galen på dom. Jag hatar dom. Och drömmer jag inte mardrömmar så drömmer jag drömmar som är för bra för att vara sanna och jag vaknar med en besvikelse om att jag lever i en verklighet. 
Det finns absolut ingenting bra med dom och jag börjar bli galen! Jag vill helast inte gå och lägga mig för jag vet inte hur natten kommer se ut.

Jag skriver imorgon igen och då får ni även några bilder får helgen. bland annat på den ootroligt fina utikten man får ta del av! 
Ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0