skinny love

 
Hej på er! Ber se hemsk mycket om ursäkt, tänkte skriva i söndags redan men jag har inte hunnit, fören nu. Har nämligen gått och blivigt ordenkligt sjuk sen i lördags... Började känna de i söndags när vi åkte hem från Mora och kände mig inte hundra där på kvällen när jag och Jenny kom in hit till stan. Och igår gick jag hem en timme innan vi slutade i skolan, men sen var det bättre på kvällen så jag var hemma hos en vän hela kvällen. Och i morse bestämde jag mig för att gå till skolan, vilket jag inte skulle gjort... Tog väll en kvart och sen hade jag en huvudvärk som inte liknade någonting! Och den ville inte försvinna, känner mig även febrig.. Så jag begav mig lugnt hem till soffan, så nu ska jag strax lägga mig och sova tror jag. Fy vad kasst det är med sjuka!!! Och just denna vecka FÅR jag inte vara sjuk!! Har massor arbeten som ska in, matte prov och böcker som ska läsas ut, jag orkar knappt skirva ett blogg inlägg just nu... Fy fy. 
Hopps de hjälper med sömn.. 
 
Någonting possetivt är ju att våren verkligen är påväg nu! Så himla underbart! Ser solen skina utanför förnstret och jag njuter verkligen. Än såläng är det lite för kallt för skinnjacka men snart kommer nog även den fram. Underbart. 
Hoppas att ni alla mår bra och att ni inte drabbats av förkylningar och sjukdommar! Och så tycker jag ni ska ut och njuta av solen om den även skiner där ni bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0