plockar ut varenda kraft ur min kropp

Photos from where i am right now.

Hej på er. Hann som ni nog sett inte plugga igår. Kom fram hit till stugan vid två tiden och direkt efter packningen var inne så drogs träningskläderna på och det var ut i spåret medans solen gick ner och gjorde det helt magiskt fint! Blev ett pass på 1,5 mil. Mer än jag trodde att jag skulle göra första kvällen, och med den träningsvärken jag redan hade så blev jag nöjd med mitt resultat! Sen somnade jag väldirgt tidigt igår kväll. Kommer nog somna lika tidigt idag. Jag är helt totalt slut i varenda liten del av min kropp!! 
Idag var vi i Branäs någa timmer som ligger en bit här ifrån och testade slalombackarna! Riktigt fint väder med sol och fina backar. Det var dock väldigt kallt tycker jag. Och nästa minus var att jag passade på att få kramp under fötterna och i vaderna efter första timmen. Men efter lite massage så gick det allt bra igen. 
När vi var trötta på slalom skidorna så begav vi oss upp hit till Långberget igen och gav oss ut på längdskidorna direkt. Blev 1,25 mil, även idag fick en underbar solnedgång följa med innan elljusen sattes igång och mörkret kom. Sen efter jag hade åkt det jag skulle så åkte jag hem och åt maat! Fy så hungrig jag var! Och fy så trött jag är nu! Var längesen jag var såhär trött i kroppen! Helt totalt slut. Är väll skönt att känna att man rört på sig ordenkligt men till en gräns. Känns att jag är otränad. Börjar faktiskt bli riktigt nervös inför tjejvasan som bara är om TVÅ veckor! Men tre mil ska jag väll klara! Eller?... 

Imorgon blir det hårda pass i spåret! Enda heldagen man kan spendera helt och fullt på längdskidor. Målet är 3 mil. Ja där var det skrivet! Bara att utföra det också.

Hoppas ni har det bra och att ni latar er ordenkligt! Motsatsen till vad jag håller på med. Skulle stannat hemma och latat mig jag med haha. Haha nejdå, gött å röra på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0