när våra kroppar upprepade det som aldrig mer skulle upprepas.

Photo on me right now

Sitter på min sista lektion för idag, vi slutar om bara några få korta minuter. Skönt! Jag har vart så trött idag. Sov nästan ingenting inatt. Men inatt var det faktiskt inte av att jag vaknade av mig själv, nej för just som natten kommer som jag sover bra, då ska de börja ringa folk och vill att jag ska gå genom halva stan för att komma hem till några. Första gången klockan ett. Sen fortsatte dom ringa och det slutade med att dom skulle komma över till mig, vid två-tre och det gick jag med på, men då vände dom istället ute i kylan och gick hem till sig igen. Det slutade med att jag gick till dom (när jag tänker på det var det en usel idé! Hur tänker jag i vissa fall? Glömmer bort alla mina reglar jag sätt för mig själv. Till vilken nytta skapade jag dom?) och kom hem igen vid fyra-halv fem och då kunde jag såklart inte sova. 
Lagom kul att stå upp sju då! Kom försent till skolan när jag låg i nån slags död i sängen en halvtimme mer än jag möjlighet till. 
Men det finns inte tid atta vara trött nu! Ska möta upp Jenny, Frida och deras kompisa Mathilda nu och så ska vi ner på stan tror jag. Sen blir det myskväll men Jenny on my place! 

Hoppas ni alla mår jätte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0