ihopdagningstimmar

Dom flesta bilder från Tumblr.
 
Som ni säkert vet så älskar jag citat, eller ja de gör väll alla, alla har vi våra favorit citat. Själv samlar jag på dom. Vet inte hur många hundra bilder med citat jag har sparat på datorn. Och det är minst lika många bara fina bilder jag hittar på nätet överallt, i försst hand på Tumblr, min inspirations källa till allting. Ovan ser ni några av mina favoriter, såklart inte alla favoriter, listan kan göras lång.
 
Just nu står jag med kläder upp till knäna och försöker packa inför helgen, har precis börjar rota bland alla kläder men är nog strax klar. Även skid-åknings kläderna förjer med ner i packningen. Jag får se hur lördagen tar form, kanske bli mer peppad när vi väl är framme i Mora imorgon, och kanske ännu mer taggad när jag ser pappa och lillebror åka iväg i spåren på kortvasan i övermorgon fredag. Kanske till och med så peppad att jag själv ställer mig på skidorna på lördag förmiddag och tar mig an 3 mil, det återstår bara att se. 

Jag får se när jag dyker upp här igen. Helgen kommer vara speckad och det är inte så mycket längre tid vi är i stugan utanför Mora mer än när vi sover. 
Ha en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0