i wanted you to stay.

Utsiten jag njöt av på en promenad idag.
 

Tisdag idag, gjort mer idag än jag gjort totalt dom senaste fyra dagarna. Tog en eftermiddags promenad och sträckte på benen efter att ha vart parkerad i soffan konstant sen i lördags. Var skönt att komma ut och få lite frisk luft! Väldigt fin utsikt också var det över Östad på andra sidan sjön. 
Sen nu ikväll har jag vart hos Jenny en stund, var skönt att komma hemmifrån! Även fast vi inte gjorde så mycket haha, mysigt ändå.

Imorgon bli det att packa inför resan på torsdag till Mora och massa vasalopp. Själv är jag antagen till tjejvasan som är på lördag. Men eftersom att jag är i så dålig form som jag är så står det och väger väldigt om jag ska pina mig igenom det eller skita i det.. För mig lutar det mot att skita i det och träna bättre till nästa år, men såklart tycker familjen tvärt om... Får se hur detta slutar. Kläder och grejer får väll följa med ändå så dom iallafall blir lite glada. 
 
 

You leave with a type
And I can't stop you leaving
I can see it in your eyes
Some things that lost their meaning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0