i did it, i did it, i did it!

Bilder från gårdagen och idag och det senaste uppdateringarna från instagram.
 

Gud va skönt!! Och gud vilken dag!! Att gå från att inte ens vilja åka alls för känslan av att vara oförberedd och inte redo, till att göra det ändå och känna sig över förväntan väldigt stark, väldigt glad och mycket energi! Det blev en jätte fin dag, léendet fanns där på läpparna nästan hela tiden. Och spåren var ändå väldigt bra faktiskt och med det glidet jag hade under skidorna så stakade jag förbi allt som var! Underbart. Om man då ser tillbaka ett år, när det praktiskt taget inte fanns några spår att åka i, spåren var som en gröt och man fick gå och klampa fram på skidorna i 3 mil, humöret var i båtten, och skoskav, sträckta lår och huvudvärken gjorde inte humöret bättre! Och tiden, ja tiden var inget men gärna sa högt till någon. 
Allt var tvärt om emot idag! En otroligt bra dag! Jag hade till och med energi krav i mål och kunde istället för att ta ut mina aggresioner jag haft i spåret på pappa när jag kom i mål kunde jag bara le och njuta av det istället. Se tillbaka på nånting bra och som har gått bra. 

Ni förstår att min dag har vart bra och jag är nöjd. Nu ska jag göra mig iordning för att sen bege mig till resturangen med ett gäng bullingar och äta gott, det är vi alla världa. Och såklart ska dagens medalj pynta mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0