photo by me

Sitter och kollar på världelösa melodifestivalen... Vi sitter hela familjen med samma tanke i huvudet, det var bättre förr. Mellodifestivalen är inte som det vart och ingen favorit längre, tyvärr. 
Imorgon bär det av in mot stan och lägenheten igen, hela familjen ska följa med så vi får in lite saker som står här hemma nu som ska till lägenheten, hyller, tavlor och annat fint! 
Men innan vi åker till stan ska jag, pappa och lillebror försöka ta oss till skidspåren och träna lite. Man vet ju aldrig, nästa helg när jag kommer hem kanske det är tio plus och gräset är grönt. Så bäst att passa på, även fast jag absolut inte är sugen. Förmodligen för att jag är nervös och vill tänka på allt annat än tjejvasan som är om två veckor idag. Jag vill inte! :( Fyfyfy! Skulle vart en helt annan sak jag hade åkt längdskidor sen i november, tränat på gym eller annat åtminstone några månader tillbaka. Så jag hade vart LITE mer tränad. Men så är inte fallet. Första gången jag åkte skidor efter kortvasan för ett år sen var FÖRRA helgen! Och första gången jag var på ett gym efter våren förra året var för TVÅ VECKOR SEN. Och det är egentligen först nu jag har tid för att kunna träna igen, men nu är det liite sent.
Ja detta kommer bli en upplevelse jag helst skulle kunnat slippa... Men ja det är väll bara att, köra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0