du är mina tankar

 
Sitter på min sista lektion idag, har media produktion vilket just idag inte är så anstängande. Mitt arbete är klart och sitter nu mest bara och surfar runt och gör inget vettigt alls. Inget att klaga på med andra ord. 
Som sagt är detta min sista lektion, men för min del ska jag sitta kvar här på skolan till fem. Har ett matte prov imorgon som jag knappt kollat på alls och ligger så myclet efter, har ju vart krasslig hela veckan så har inte haft energin till att ta tag i att plugga. Så ja jag får skylla mig själv och sitta i studieverkstan idag i fyra timmar och försöka få ordning på detta tills imorgon! 

Annars har det inte hänt mycket, känner mig inte lika sjuk längre iallafall. Nu är det bara hosta kvar som inte vill släppa. Fy vad jag hostar! Igår var det verkligen brutalt. Fyy! Hoppas även den snart försvinner. 

Imorgon skiter jag att åka hem till Bullarn också, ska stanna i stan tills på lördag då jag ska till Strömstad med Ung Berättare och visa upp mig lite, kul kul! Sen på lördag eftermiddag beger jag mig hem till Bullarn tills på söndag. 

Ja såhär ser det ut! Kanske uppdaterar när jag kommer hem sen. Har balnd annat tagit några bilder på min garderob som blivigt bra snygg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0