bort och iväg

Mobil bilder.
 
Nu är vi framme i Mora. Eller rättare sagt 20 min utanför, på en golf camping i en liten röd stuga. Så idag har dagen bestått av bilåkning, stopp för god mat och sen en sväng in till Mora för att hämta start saker till loppet, kolla mässan i tältet som är uppsatt i Mora och sen handlar mat. Så nu sitter vi hör i stugan. Dom andra här i min stuga gör dig iordning för deras stora dag imorgon när dom tar sig an kortvasan. Jag däremot ska åka iväg till en slalom backa med några småttingar som är i grannstugan när dom andra åker loppet. Och imorgon kväll är det jag som gör mig iordning för min stora dag.För ja... Jag kommer ta mig an utmaningen. Jag får helt enkelt ge mig katten på att klara detta!! Det kommer gå, med en possetiv inställning. Får bara låta bli att tänka på nånting negativt alls helt enkelt. För jag ska klara tjejvasan, min första tjejvasa!
Fick iallafall tid att uppdatera, vilket jag inte trodde. Men just nu händer det inte så mycket. Imorgon där emot kommer jag sitta i nervositet och på lördag kväll kommer jag väll förmodligen inte ens orka sätta mig upp och äta middag, haha. 
 

Vill också tacka Johan för den snygga och fräscha designen, riktigt nöjd! Han har lyckats igen. Jag gillar när det är enkelt och stilrent, fastnar för sådana designer. Inte så mycket krusseduller och mycket färger. Utan ljust, enkelt och fint. Vad tycker ni om designer? Vad tycker ni om mina och hur skulle du vilja ha det på din blogg? Dela gärma med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0