alla hjärtans dag

 
Torsdag 14 februari, alla hjärtans dag. En dag för alla hjärtan där ute, alla söta och fina par, en dag att visa sin kärlek. Men inte bara till en partner, utan till alla som finns runt om en och som man bryr sig om. Lots of love helt enkelt! 
Min dag har spenderats i skolan med en tema dag full av föreläsningar, konserter, dansuppvisningar och annat med temat mänskliga rättigheter. Det har både vart långtråkigt, väldigt givande, intresant och roligt! Roligare än vanliga lektioner en vanlig torsdag i februari helt enkelt. 
Nu har jag precis surplat i mig lite nudlar innan jag ska fräffa en vän här om en stund! Hoppas eran Alla Hjärtans Dag har vart bra änsålänge och att den fortsätter så :) Massa pussar och kramar och kärlek kastad på er alla! ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0