tvåusentretton

Det har vart ett rätt bra år tycker jag, 2013. Gjort mycket roliga saker! Vart på roliga fester, träffat mycket vänner, vart i Norska fjällen, sett Håkan Hällström och flyttat hemmifrån! Som jag faktiskt började året med. Jag flyttade hemmifrån in till mitt lilla mysiga rum i stan och färgade håret alldeles för mörkt haha.
 
och i februari så åkte vi, som varje år till Långberget för att träna så mycket på längdskidor som vi bara orkade! och ja visst gör man det när det var så fint väder som när vi var där i vintras, mycket fin åkning blev det innan tjejvasan sen senare i februari, vilket faktiskt gick över förväntan! Bara susade fram i spåren och det var så himla kul!

 
Sen efter all skidåknig så ville jag bara ha vår! Och den kom ju också! Solen gjorde mig glad och kom med energi. Var även på en del galna husvagns fester!


Sen kom ju påsken, vilket var den finaste påsken vi haft tror jag! Vi i familjen var mycket ute i skogen, vandrade, grillade korv och njöt riktigt ordenkligt!

 
Under hel våren så var jag ute och gick väldigt mycket också, vilket jag mådde väldigt bra av.


Sen i maj kom värmen på riktigt! Och första maj åkte jag till Alingsås för en helkväll med mina mest saknade vänner!

 
Sen kom sommaren på riktigt! Med sol, bad, fester både i Uddevalla, Mellerud och på hemmaplan. Började även jobba på Loftet varje dag. Och på helgerna var vi mycket på Älgemon, hade släktträffar, bjöd dit vänner. Riktigt trevligt var det! Sen åkte vi även till Norska fjällen i juli, den finaste resan jag någonsin vart på! Och något annat av det finaste jag sett var ju såklart Håkan Hällströms konsert på Tanumstrand!
Började även sommarlovet med att klippa av mig allt hår! 

 
 
 
 
Sen tog sommaren slut, skolan började igen och jag åkte även till bok mässan i Göteborg för tredje året i rad. Och hösten smög sig på med massor av underbara färger och jag var en galning ute med kameran!

 
Ja och sen har det bara gått utför ner i mörknat. Men som tur är så har jag en så fruktansvärt fin klass som får mig på bra humör varje dag! 
Avslutar detta inlägg om mitt 2013 med en bild på mig och underbart fina Lisa ♥
 
 
I detta inlägg så har jag visat dom glada höjdpunkter med mitt 2013, självklart har det hänt mycket jobbit och inte alltid vart så lätt. Hänt mycket med min mamma också som påverkat. Det är alltid hemskt när någon i familjen är sjuk. Och gud vad jag önskar att allt bara kunde blir bra! Få min friska mamma tillbaka... För hon förtjänar inte detta! Skrivet inte så mycket om detta i bloggen. Och det är för att jag inte vill lämna ut henne på internet. 

Hoppas erat 2013 har vart toppen bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0