tired of everything

Min Tumblr. http://beautifullighted.tumblr.com
 

Godmorgon tisdag och total trötthet. Har sovit nära 12 timmar men är ändå helt slut. Somnade i soffan efter jag hade duschat igår vid sju och vaknade halv tio. Då gick jag och la mig igen... Samma sak varje kväll! Det dåligaste är ju att jag oftast har något program vid nio eller tio som jag vill kolla på. Men vankar alltid när halva programet redan gått.. Haha ja vad är det för fel på mig egentligen? 
Idag kommer mamma hit på mitt utvecklingssamtal i eftermiddag. Sen åker jag nog med henne hem till mig och hjälper till att packa upp aaaall mat som hon ska handla till mig! Skrivit värsta listan haha. Massor av behövliga saker som är slut. 
Nu ska jag fortsätta plugga på mitt engelska prov som jag har på fredag. Har inte den blekaste aningen om hur jag ska klara detta... Har fruktansvärd panik. Vet inte hur jag ska få tid till detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0