Min dag idag


Bilden är tagen av mig och finaste Johan la upp den på hans Instagram idag: kkaarlsson
 

Idag är det min födelsedag och jag är frotfarande tonåring i några år till så jag kan låtsas att hela världen kretsar endast runt mig idag! Älskar födelsedagar, särskillt min, hehe ;) Att alla är så fina mot en och man får känna sig speciell. Blir så himla glad :) Älskar när andra fyller år också och man får vara extra snäll och kärleksfull, så kul när andra uppskattar det :) Älskar födelsedagar helt enkelt! ;)
Mindre roligt var ju att vakna själv på sin födelsedag.. Har aldrig gjort det förr, bor ju själv numera. Så jag låg i sängen och hoppades på att någon skulle komma och väcka mig med sång och presenter, men nej :( Ingen kom och jag fick stå upp själv! buhu :(
Men det är ju tur att jag går på en sån fantastisk fin skola men så många fina vänner som är så fina :) Fått både kramar och sång! Och sen ikväll så kommer familjen hit och bjuder på god middag ute. Ska bli himla mysigt faktisk :)

Hoppas eran torsdag är toppen bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0