mardrömmar

Tumblr
 

Hade en konstig natt inatt. Vaknade ur en mördröm vid kl ett av att jag skrek på hjälp och upptäcker att jag rikvt ner och dragit sönder en tavla över min säng. Hade en mardröm, såklart. Drömmde att jag blev inspärrad i något svart litet hål eller liknande och att en dörr stängdes, och när jag skulle försöka komma ut så drog jag tydligen sönder en tavla. Typ det jag kommer ihåg. Men uusch vad jag hatar mardrömmar!! Och det var ju inte kul att vara ensam hemma mitt i skogen när man vaknade heller haha... Men jag lyckades somna om iallafall! 
Och appropå drömmar så älskar jag drömfångare. Har två inne i lägenheten, en liten vid sängen och en jätte stor som jag fick i födelsedags present nu av mamma, super fin är den! Måste ta kort :) 
Vet inte riktigtom jag tror på dom, att dom ska fånga drömmar. För jag drömmer väldigt mycket, vanliga drömmar som mardrömmar och vaknar ofta helt svettig i sängen... 
Men! Dom är ju fina iallafall drömfångare :)

Nu ska jag packa en liten väska för snart åker jag med familjen till Älgemon för avkoppling. Det väntar tacos och mys :)

Ha en fortsatt bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0