ledig dag


Har haft studiedag denna onsdag vilket har vart skönt. Sov till tio ungifär då det ringde på dörren, var några församlings tanter, blev lite irriterad för jag visste att jag inte skulle kunna somna om :( Men ja jag tog med datorn och kollade på Once Opone Time i några timmar! Sen gick jag och köpte en god fralla till frukos. Sen dess har jag bara legat i soffan och inte gjort ett skit, inte lust att göra nånting heller. 
Jag känner mig så ensam hela tiden, riktigt jävla ensam. Men jag vågar inte låta någon komma för när mig. Jag har inte energi till det. Vill bara sova och fortsätta sova i några år. Jag känner mig ensam men är för trött för att göra någonting åt det. Försöker vänja mig vid ensamheten och jag tror det går överstyr. Men jag orkar inte ta tag i det. Orkar inte ta tag i någonting. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0