last Christmas

 
Godkväll. Bjuder på en bild från förra julafton. Då var vi på Älgemon och snön låg så vit och fin överallt!  Annat än den här julen med översvämningar, haglande, storm och åska, haha...

Jullovet rullar vidare. Tar det lugnt, lite för lugnt kanske haha... Var iallafal ute på en tur idag till Ed idag med mamma, var ju skönt att sträcka på benen ;) Imorgon blir det nog en hemma dag, skulle till Topr men nej... Mamma kanske går med på en tur till Nordby på måndag istället så det blir lite shopping iallafall :) Och på tidag är det ju självaste nyårsafton!! Hur ska ni fira? Själv har jag två riktigt bra allternativ och jag vet inte vilket jag ska välja!! Åh båda allternativen är ju bra på olika sätt :( Jag får helt enkelt tänka vidare på detta... 

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0