julen 2013


Hej på er. Nu är det tredje gången jag får skriva om detta inlägg eftersom att intrenetet här hemma suger!! Så ja nu orkar jag inte skriva så mycket om hela julen..... 

Vart en riktigt bra och mysig jul iallafall! Träffat släkt alla juldaganra. På julafton var vi hos farfar på dagen med Små kusinerna från Sundsvall, sen på kvällen var vi bara hemma. Tog det lugnt och myste riktigt ordenkligt! Och på juldagen var vi och träffade släkten på mammas sida. Åt massa mat och hade det trevligt, men inte julmat! Vi trotsar den när vi ses på juldagen. Och iår blev det kallskurer, paj och lite annat som inte var julmat haha. Men det var väldigt trevligt.
Igår på annandagen så var vi hos farfar igen med kusinerna. Dock inte alla kusinerna på pappas sida... Bara hälften tyvärr. Samma var det på julafton. Men det var trevligt ändå! Vi åt julmat och myste där hela kvällen. Sen när vi skulle åka så blev det stora bamsekramar! Kommer ju inte få träffa mina fina kusiner förens till sommaren när dom kommer igen. Hoppas tiden går fort! 

Idag gör jag absolut ingenting! Inte lämnat sängen med snart måste jag nog sträcka på benen. Har åkt på en förkylningen också så är så himla trött. Hoppas det blir bättre tills nyår!! 

Hoppas eran jul har vart fantastisk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0