julfriden sprängdes utanför huset

Vår fina och lilla gran.

Godkväll på er i julstöket. Nu är vi ju faktis mitt i julen. Så himla mysigt! :) Vi hade dopp i grytan till middag och då kände man verkligen julen! 
Jag har jobbar hela dagn från 11-17. Vart rätt mycket folk faktiskt så det har ju vart kul :) 

Men inte kunnat slappna av helt under dagen för igår kväll så sprängdes våran brevlåda precis ute vid vägen här. Vår brevlåda i plåt som flög i delar många meter och kunde ha träffat bilar, hus eller personer om någon vart för nära. Jag fattade först inte alls vad som hände, trodde att någon granne testade raketer för det lät som en raket, riktigt jävla högt!! Men så gick vi ut och titta och långt inne på grusplanen hittade vi locket som hade flugit och sedan restan av lådan som hade vänt sig helt ut och in, en PLÅT låda!! Fattar ni smällen eller... Förstår inte hur någon kan göra såhär. Alla i Familjen blev skit rädda. Och det är vi fortfarande... Detta var tredje brevlådan som folk gör sönder hos oss. Men aldrig har det vart såhär kraftigt! Vad kan hända här näst liksom... 
Jag kommer tycka att det är otrevligt att vara ensam hemma efter detta tror jag... Att någon eller några sprängt precis utanför vårt hus är otrevligt... Och att det måste ju vara någon som känner oss, vem åker till ett hur mitt ute i skogan annars? Blir så fruktansvärt ledsen och arg... 

Men! Ska försöka att inte tänka för mycket på det nu, det är ju trots allt jul. Det känns bättre nu iallafall när man fått smälta det hela. 

Kikar kanske in imorgon. Men ha en underbar jul ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0