i want a little love


me by me. 
 
Ber om ursäkt för dåligt uppdaterande under helgen. Har haft fullt upp kan man säga. I fredags somnade jag klockan nio och sov till elva i lördags.. Sen på lördag kväll var vi iväg på ett väldigt fint och lyxigt julbord. Muuumms vad gott det var! Och igår så stressade hela familjen runt hela dagen. Jag jobbade i affären medans alla andra var i kyrkan och förberedde en lucia fest för alla barn. Sen efter allt detta så hade jag släktkalas i affären. OCH EFTER DET, åkte jag hem till mormor och morfar och fick lite middag. Sen skulle jag åka med tåget 20 över 7 men ja det kom ju klockan 8, jävla västtrafik....!!! Jaja... Jag kom fram tillslut iallafall :) 

Idag har vart en lång och jobbig dag, vill bara hem och bara ligga i soffan... Bara en timme kvar nu! 

Uppdaterar snart igen :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0