fredag och lucia


Me by me. Samma som här om dagen men med lite redigeringar :)
 

Sitter nu på min sista lektion för denna vecka, skönt! Åker hem om någon timme till Bullaren. I helgen står det åka till Älgemon på schemat. Får se om jag åker dit ikväll eller imorgon. Vill helst sova hemma en natt i min säng. Men ska bli skönt att iallafall åka dit imorgon. Få lite lugn och bara åka ut i skogen, kanske basta, se på vattnet och bara stänga av världen utanför. 

Vart en jobbig vecka. Så så fruktansvärt trött på allting. Verkligen allt. Ska bli skönt med jullov efter nästa vecka. Gud vad jag längar efter julen!! Var så mysigt att se på lucia tåg idag :)

Ha det super! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0