avsluta meningen

Ett litet tidsfördriv och i får veta lite mer om mig.
 
Jag har insett att jag aldrig fullföljer något
Jag lyssnar på the xx
Jag pratar mycket
Jag tycker om
 min klass
Jag avskyr när folk
 tror att dom är bäst och inte ger andra utrymme
Min bästa vän är Lisa
Min första vän hette
 Malin
Kärlek är
 säkert jätte fin
När jag borstar tänderna blir jag uttråkad!
När jag lagar mat 
blir det väldigt enkelt
Jag tänder på
 mogenhet
Det
 sexigaste yrket något där man bär en flott kostym
Det är charmigt när
 när någon ger en komplimger utan andledning
Jag är rädd för att follk ska tycka illa om mig
Den värsta känslan är 
att se mamma ha ont
Den bästa känslan är när man är stolt
Jag är bäst på
 att fastna för de värsta killarna
Jag är sämst på att göra det som är bäst för mig
Om jag va ett djur skulle
 jag vara en giraff, dom ta det så lugnt
Om jag va en insekt skulle jag vara 
en fjäril, om det är en insekt?..
Om jag vore ett redskap skulle jag vara en penna
Jag kommer alltid att vara lätt att övertala
Det finaste som finns är naturen
I sommar ska jag jobba och vara med massa kompisar
Sist jag grät var förut till en film
Jag kan cykla enhjuling
Jag kan inte dansa
När jag vill tänka
 så går jag ut i naturen
När jag bakar så bakar jag ingenting haha...
Min mobiltelefon är lite repig..
När jag vaknar på morgonen
 försöker jag minnas mina drömmar
Innan jag går och lägger mig
 grejar jag med mobilen
Just nu tänker jag på 
att jag måste sova
Bebisar är bedårande
Idag har jag sett på tre filmer
Ikväll ska jag
 sova
Jag vill 
verkligen hitta någon som älskar mig för den jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0