90 årskalas

Igår kväll åkte vi till Halden i Norge för att fira min gammelmormor, eller oldemor som vi säger just för att hon alltid bott i Norge. Det blev smörgåstårta och prinsesstårta. Super gott och mysigt var det! Grattis oldemor 90 år  ♥

Godmorgon fredag och JULLOV! Jag åkte hem igår eftermiddag och skippar själva avslutningsdagen i kyrkan idag. Det blir en så kort dag och jag skulle behövt gå upp klockan fem. Så jag får gå nästa år istället :) 
men gårdagen, min sista dag i skolan. Var iallafall bra. Men sorglig :( fick säga hejdå till alla och även till fina Joel som flyttar till Uppsala i Januari :( Så himla sorgligt!! Jag var även sjukt trött igår för i fredags så hade jag några kompisar i lägenheten. Vi drack lite och hade det allmänt trevlig :) men att lägga sig typ tre var väll inte det smartaste draget! Haha ;) 

Idag består dagen endast av, inget ansträngande! Ska kolla film och inte lämna soffatn på hela dagen! Bra start på lovet tycker jag :) 
Och nu i helgen ska jag jobba 1,2 eller 3 dagar så får passa på att njuta hemma nu när det går ;) 

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0