de sista timmarna

 
Me by me.
 

Godmorgon nyårsafton. Har nu sovit mina sista timmar iår, vilket bara har bestått av massa hemska drömmar. Hände massa saker igår, fick reda på massa saker jag inte visste om. En riktigt dålig kväll igår och ett uselt slut på ett år.. 
Men! Jag ska försöka att inte tänka mer på det idag! Ska umgås med folk som inte har någonting emot mig ikväll och jag ska förska le och ha hejdundran kul!! Det är det enda jag kan göra. 

Tänkte gå ut och springa nu, om det int regnar -.- Sen vid tre tiden åker jag till Tanum till Jenny, sen åker vi vidare till nyårsfest :) 

Ha en riktigt bra nyårsafton!! Och jag önskar er all lycka under 2014 ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0