weekend

Bilder tagna med mobil-linsen från helgen.

Hej på er alla!!! Nu är jag hemma efter helgens äventyr. Skrattat mycket, träffat härliga människor, och njutit ordentkligen! Och tillomed kanske fått en förkylning på köpet :( 
Åkte till Grebbestad efter jobbet i fredags, till Kerstin, hon fylle i torsdags så det skulle firas! Det kom lite folk på kvällen, vi lyssna på bra mysig, pratade, skrattade och hade det bra trevligt! Sen på natten åkte vi en sväng till Grebbestad också. 
På lördag morgon, eller ja vid halv elva så åkte jag mot Liseberg med Kajsa och födelsedags barnet Ida :D Hade en toppen dag! Trots lite regn. Men gud vad kul med Liseberg! Var ju en del folk, men vi hade så trevligt ändå :) 
Inatt sov jag hos mormor och morfar så kom hem nu för några timmar sen och har sen dess sovit lite och bara degat! Vilket jag ska fortsätta med heeela kvällen lång :) 

Tackar iallafall för en himla trevlig helg! Borde ju spendera fler helger såhär..! 

Ha en fin kväll där ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0