weekend

Bilderna tagna av mig förre helgen. Så mysigt med solnedgångar!


Då har halva helgen gått, nästan iallafall. Kom hit till min lägenhet för en stund sen, sov hos Alice inatt så knallade hem hit idag, trött och överkörd.. Tyder väll på en bra natt iallafall ;) 
Var på Tureborgs Borgen här i uddevalla igår ett tag efter att vi tagit det lugnt med goda drinkar hos Alice. Tureborgs borgen ligger inne i skogen, en gammal stenborg med även ett högt torn, riktigt fin utsikt ut över fina uddevalla var det. Och trevligt sällskap också. Kom endel folk så det var trevligt :) Drog nog där ifrån vid ett tiden, gick ner mot centrum och var väll hemma i Alices lägenhet vid.. halv tre kanske. 

Nu har jag duschat, guud vad skönt! Och ska kolla på film nu innan jag åker hem till Bullaren vid fyra. Blir mys middag och avkoppling hela kvällen. 

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh första bilden är ju helt magisk! <3

Svar: Helt magiskt! <3
fanny älgemon

2013-08-31 @ 17:08:07
URL: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0