varma strålar

Några bilder från i helgen då jag tillbringade dagen på Älgemon i solen med en bra bok, lugn och ro tillsammas med sensommaren.


Halva veckan har gått, halva kvar. Hade bara en lektion idag, vid 11.50. Så fick en fiin sovmorgon att njuta av. Och eftermiddagen tillbringade jag hemma i Alices nya snygga lägenhet. 
Igår var också en helt okej dag, eller egentligen väldigt lång och jobbig haha. Hade långa och jobbiga lektioner även en extra efter skolans slut med extra engelska. Men det känna bra! Äntligen lite hjälp.  
Sen på kvällen kom Anna över hit till mig, vi fikade med bullar och pratade massor, så skönt att prata! Anna och jag är bra på det :) Känns så kul att komma henne närmare nu när hon flyttat hit! 

Nu är det The Vampire Diaries som gäller, förmodligen kvällen lång. Imorgon väntar en ny dag, en lång sådan. Men ska nog gå bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0