teddy Bears

Två bilder på två oerhört fina nalle björnar som finns på Loftet, älskar även gungfåret! Svensk hantverk dessutom :) 


God morgon! Ja blev allt sovmorgon idag med, men var väll inte så happy när jag vaknade med den tjockaste halsen och kunde typ inte svälja :( ÅH vill inte vara förkyld nu!! Skolan börjar på måndag? Vafan :( Men, här sitter jag med yogurt, hals ont, nack ont och huvudvärk. Orkar inte :( Tur för mig att mitt jobb är stillasittande! Igår kom tillomed Jenny upp till mig i min ensamhet med coola och galss, fick mig på bättre humör :D 
Sen igår kväll träffade jag en vän till mig, vi åkte en spontantur till Torp och käka på Mcdonalds haha ;) Trevligt vare. 

Nu ska jag sätta på en film och tycka synd om mig själv några timmar innan jag åker till jobbet. 

Ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0