sommar morgon

Bild tagen av mig. Sommarmorgon 
 

Godmorgon allihopa. Ny dag, nya möjligheter. Och en massa lektioner :( Började med Engelska, men fick gå rätt snabbt för vi skulle bara presentera en artikel. Nu ska vi snart ha ljud = YES! Hade min första ljud lektion igår och jag är såå peppad! Detta är ju mitt ämne! Radio är ju det jag vill jobba med. 
Senare idag är det även naturkunskap plus två film lektioner på schemat. Det är väll ändå rätt okej. 

Annars händer inte så mycket. Igår var en vanlig dag, var i skolan, gick hem, handlade mat och somnade på soffan i massa timmar. Japp, som vanligt! 

Ska redigera massa bilder som jag tog på Älgemon i helgen också, men det får bli ikväll. 
Kramar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0